?

Log in

 
 
10 December 2011 @ 03:18 am
[Fanficton] A New CEO, New Rules  

Title: A New CEO, New Rules
Plot: WHAT?! JE is producing girl groups now?!
Rating: PG-13
Genre: Romantic Comedy
Pairing: Your JE Bias/you
Foreword: She did not know how she was supposed to do this. Nonetheless, the task was given to her. To be honest, she wanted to accomplish her mission of “bringing the company forward” because she did not want it to fall under the hands of people that were not even related to her uncle. Yes, she was the only relative alive to take over the company. And yes, being a female did not make this any better for her.
How in the world was she supposed to rule a company filled with male employees only? This was totally impossible. No one would listen to her. But… they did not know how intimidating and convincing she would be when she wanted to do something.
A/N: This is an apply fic so fill up the application to be a part of the story. For more CLICK HERE to be directed to AFF :D

 
 
Current Mood: anxiousanxious
Current Music: UKISS- tik tak
 
 
 
haratakakiharatakaki on December 10th, 2011 11:50 am (UTC)
omg! this is new. i am so applying!
delikizzz: Uedadelikizzz on December 10th, 2011 10:45 pm (UTC)
I'm glad you like the idea :) Go ahead and apply :D
haratakakiharatakaki on December 10th, 2011 11:29 pm (UTC)
i like the idea so much! and done applying~
delikizzz: Sho-chandelikizzz on December 10th, 2011 11:57 pm (UTC)
YAY!~ I've seen all the applications so far. I'm working on adding them right now :)
haratakaki: TakaYama01haratakaki on December 11th, 2011 12:10 am (UTC)
i saw them, too. and yay! my character will be partner up with my bias. fufufu~
delikizzzdelikizzz on December 11th, 2011 12:12 am (UTC)
Yup!~ :) Did you choose Yuya? :)
haratakaki: TakaYama04haratakaki on December 11th, 2011 12:16 am (UTC)
Yep. Takaki Yuya to be exact. LOL i'm excited, really.
delikizzz: Shigedelikizzz on December 11th, 2011 12:57 am (UTC)
good :) takaki is one of my favorites in Heysayjump so hopefully I'll be able to show his character correctly :)
misatsuki: Yamamisatsuki on December 10th, 2011 12:57 pm (UTC)
Wow!~ I'm applying!~ ^_^
delikizzz: Sho-chandelikizzz on December 10th, 2011 10:44 pm (UTC)
Go ahead :)
sh0rtie_annesh0rtie_anne on December 12th, 2011 04:56 am (UTC)
Omgosh~ This is so new!
I applied so I thought I'd stop by and thank you for interacting with your readers with such a fun idea! :D
delikizzz: Shigedelikizzz on December 13th, 2011 02:11 am (UTC)
I'm glad you like the idea :) I'll start posting chapters soon...
sh0rtie_annesh0rtie_anne on December 13th, 2011 02:58 am (UTC)
YAY!!! Can't wait! :D
granity20granity20 on December 13th, 2011 02:06 pm (UTC)
hmmm...this is definitely interesting!!!!!
delikizzz: Shigedelikizzz on December 13th, 2011 04:07 pm (UTC)
glad you think so! :)